ÜRÜNLERİMİZ

Cardio

Cardiovascular System Support

Kedi ve köpeklerde dolaşım sisteminin normal fonksiyonlarını desteklemeye yönelik kullanılmak üzere formüle edilmiş bir yem premiksidir.

Urinary

Urinary System Support

Kedi ve köpeklerde boşaltım sistemi fonksiyonlarına destek vermek için geliştirilmiş bir yem premiksidir.

Geriatric

General Support for Geriatric Pets

Kedi ve köpeklerde dolaşım sistemi, görme bozuklukları, bağışıklık sistemi fonksiyonları ve gastro intestinal sistemin desteklenmesinde kullanılmak üzere formüle edilmiş, bir yem premiksidir.

Skin

Skin & Coat Support

Kedi ve köpeklerde farklı dermatolojik bozukluklarda pro-aktif sağaltımı destekleme amacı ile formulüze edilmiş bir yem premiksidir. Deri, tüy ve tırnak sağlığını destekler, vücuda canlılık enerji verir.

Immune

Immune System Support

Kedi ve köpeklerde bağışıklık sistemi fonksiyonlarına katkı sunmak üzere formüle edilmiş , yardımcı ve destekleyici olarak kullanılabilecek bir yem premiksidir.

Joint

Immune System Support

Kedi ve köpeklerde normal lokomotor fonksiyonların devamlılığında destekleyici bir yem premiksidir.

Renal

Kidney Health Support

Kedi ile köpeklerde ürinasyonun ve boşaltım faaliyetlerinin normal fonksiyonlarını desteklemek amacıyla geliştirilmiş yem premiksidir.

Derma Cream

Wound Care Cream

Derma Cream formülasyonunda bulunan antiseptik, yangı giderici, astrenjan, antioksidan absorban özelliklere sahip maddeler mantar ve yara iyileşmesine yardımcı olur.

Calm

Complete Support for Stress &
Behavioral Disorders

Kedi ve köpeklerde; yolculuk, klinik ziyaretleri, sinirli, agresif davranışlar gibi, endişe ve stres yaratan durumlarda huzursuzluğu gidermek, hiperaktif kedi ve köpekleri sakinleştirmek için formüle edilmiş bir yem premiksidir.

KidneyPro

Urinary System and
Kidney Health Support

Kedilerde böbrek fonksiyonlarını destekleyen ve fosfor emilimini azaltan besin destek ürünüdür. Fosforu doğal olarak bağlayan ve dolayısıyla besin ile fosfor alımını azaltan doğal unsurlar içerir. Kronik böbrek hastası kedilerde böbreklerin korunmasına yardımcı olur.

ProCure

Gastrointestinal and
Immune System Support

Kedi ve köpeklerde sağlık durumunun korunmasında destekleyici, Pre-operatif hazırlık ve post-operatif dönemde iyileşmeye yardımcı premiks özellikte sıvı üründür.

Antiseborrheic Shampoo

Skin and Coat Support

Kedi ve köpeklerde seboreik dermatit, aşırı yağlanma, kepeklenme, kaşıntı ve tahriş gibi durumlara özel geliştirilmiş, deri ve tüy sağlığını destekleyen bitkisel şampuandır.

Benzoic Shampoo

Skin and Coat Support

Kedi ve köpeklerde derinin bakteriyel problemlerine karşı özel formüle edilmiş, deri ve tüy sağlığını ve feline akne tedavisi sürecini destekleyen, bitkisel içerikli köpek ve kedi şampuanıdır.

Hypoallergenic Shampoo

Skin and Coat Support

Aşırı hassas deri ve tüy yapısına sahip kedi ve köpekler için doğal içeriklerle hazırlanmış cildi tahriş etmeyen özel formülü ile kaşıntı ve yangıya karşı etkili bitkisel şampuandır.

Derma Care Shampoo

Skin and Coat Support

Kedi ve köpeklerde mantara bağlı gelişen deri hastalıklarında, doğal içerikler ile antifungal özellik göstererek deri ve tüy sağlığı desteği sağlayan bitkisel kedi ve köpek şampuanıdır.

Sles Free Shampoo

Skin and Coat Support

Hassas ciltli kedi ve köpekler için, SLES bulunmayan doğal içeriği ile deri ve tüyleri nazikçe temizleyen, alerji ve atopik dermatite karşı destekleyici bitkisel şampuandır.